Flori primite deteriorate

Vezi 6 fire de răspunsuri
  • Autor
    Articole
    • #622
      Alice
      Vizitator

      Care este reacția furnizorului tău (webshop) în situația in care o parte din florile primite sunt deteriorate?

    • #623
      Diana
      Vizitator

      Eu am primit saptamana asta alt soi de hortensie decat ce am comandat. Deja am primit factura storno pentru ele, chiar daca nu erau deteriorate.

      Când sunt stricate sau de foarte proasta calitate, nici nu mai vorbesc.

    • #624
      Andrei
      Vizitator

      O reacție pe care orice furnizor cu un pic de deontologie o are, scade contravaloarea florilor din suma facturată.

    • #625
      Diana
      Vizitator

      Primesc banii înapoi pe marfă stricată cu poze doveditoare. Cel puțin al meu îmi scade marfă și dacă îi scriu după 2 zile.

      Am primit o dată un pac de trandafiri, i-am curățat și i-am pus în apă și a doua zi când am ajuns la florărie le erau petalele picate pe jos. Am trimis poză, am explicat situația și mi s-au returnat banii

    • #626
      Alina
      Vizitator

      Una foarte bună. Dau poze și primesc banii înapoi în maxim 1 săptămână.

      Edit: nu am primit aceeași atitudine de la depozitele care au webshopuri atașate.

    • #1294
      Loredana
      Participant

      exista webshop-uri sau alte site-uri pe care sa le putem accesa fără cont( când nu ai încă o firma), unde sa vedem soiuri de flori tăiate și prețurile acestora?

    • #1297
      vreauflorarie.ro
      Moderator

      Majoritatea webshop-urilor necesită un cont de client iar prețurile florilor fluctuează de la o săptămână la alta.

      Îți poți face o idee despre prețuri accesând secțiunea cultivatori de pe acest site sau poți merge între-un depozit floral. Atât timp cât menționezi că urmează să îți deschizi florărie sunt sigur că vei găsi înțelegere din partea personalului acelui depozit.

Vezi 6 fire de răspunsuri
  • Trebuie să fii autentificat pentru a răspunde la acest subiect.