Recenzii negative furnizori

  • Acest subiect este gol.
Vezi 1 fir de răspunsuri
  • Autor
    Articole
    • #627
      Alina
      Vizitator

      Clienții florăriilor nu au nicio reținere să ofere recenzii publice dure acolo unde sunt nemulțumiri.

      Floriștii au însă rețineri în a oferi recenzii publice negative furnizorilor de servicii, accesorii și flori.

      Nu ar fi benefică o schimbare?

    • #628
      Andrei
      Vizitator

      Relația b2c e mult diferită de cea b2b. Pe clientul ăla nu-l mai vezi, cu furnizorii poate ești obligat să mai lucrezi. Nu poți compara mere cu pere.

      Clientul din florărie de multe ori nu e interesat sa rezolve problema. În relația b2b oameni sunt mai interesați să rezolve problemele.

Vezi 1 fir de răspunsuri
  • Trebuie să fii autentificat pentru a răspunde la acest subiect.